Του Ν.Γ. Μιχαλολιάκου
“Εν ονόματι του αριστερισμού δεν πρέπει να γίνεται παραποίηση της ιστορίας”…

Γ. Κορδάτος, «Μεγάλη Ιστορία της Ελλάδος»,
κεφάλαιο ΞΑ, «το αγροτικό ζήτημα»

Ο ΣΥΡΙΖΑ όλα δείχνουν ότι κινείται στα πλαίσια της λεγόμενης “Νέας Αριστεράς”, όπως αυτή διαμορφώθηκε στην δεκαετία του ’60 και εκφράζεται σήμερα με την οργάνωση “open society” του Τζωρτζ Σόρος. Η “Νέα Αριστερά”, είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στην υπηρεσία της παγκοσμιοποίησης, η οποία θέλει και επιδιώκει την καταστροφή των πατρίδων, των εθνών και την απάλειψη κάθε εθνικής μνήμης. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια είναι και η προσπάθεια της κυβερνήσεως του ΣΥΡΙΖΑ να αλλάξει κυριολεκτικά την Ιστορία εν ονόματι δήθεν μίας νέας “επιστημονικής” θεωρήσεως της Ιστορίας.

“ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ”

Στην πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή για το “σύμφωνο συμβίωσης” άδραξα την ευκαιρία να αναφερθώ στο μεγάλο αυτό εθνικό ζήτημα και είπα τα παρακάτω: “Θέλετε να αλλάξετε ξαφνικά έναν θεσμό ο οποίος υπάρχει χιλιάδες χρόνια, τον θεσμό της οικογενείας. Θέλετε να αλλάξετε, επίσης, τα σχολικά βιβλία. Είναι καλή ευκαιρία εδώ, που είναι η Υπουργός, η κ. Αναγνωστοπούλου, η οποία έδωσε μία συνέντευξη στην εφημερίδα «Καθημερινή», όπου μας λέει τα σχολικά βιβλία πρέπει να αλλάξουν, διότι έχουν γραφτεί κατ’ εντολή, όπως επιβλήθηκαν.

Έχω σαφέστατη αντίρρηση σε αυτό το πράγμα. Δεν μπορεί κανείς να λέει ότι ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος έγραψε την ιστορία του κατ’ εντολήν του ευρωπαϊκού ρομαντισμού, όταν πολλά χρόνια πριν γράψει ο Παπαρρηγόπουλος την ιστορία, είχε μιλήσει ο ίδιος ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης στην Πνύκα και είχε πει ότι «την επανάσταση την κάναμε για την Πίστη μας και για την πατρίδα». Δεν έχει καμία σχέση η Επανάσταση των Ελλήνων του 1821, που δημιούργησε ένα κράτος εθνικό και όχι λαϊκό, με τη Γαλλική Επανάσταση, με την Κομμούνα των Παρισίων και με όλα αυτά τα σχετικά.

Επειδή μέσα από τα κύρια θέματα αυτής της αλλαγής την οποία θέλετε να κάνετε στα βιβλία της ιστορίας, είναι η φυλετική συνέχεια των Ελλήνων, θα διαβάσω πάλι τα ίδια λόγια του Θεοδώρου Κολοκοτρώνη στην Πνύκα, όπου είχε πει: «Εις τον τόπον όπου κατοικούμε εκατοικούσαν οι παλαιοί Έλληνες από τους οποίους και καταγόμεθα και ελάβαμε το όνομά μας». Αυτά τα έλεγε ο Κολοκοτρώνης σαράντα χρόνια πριν γράψει την ιστορία του ο Παπαρρηγόπουλος.”

ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Φυσικά δεν έλαβα καμμία επί της ουσίας απάντηση στα όσα ανέφερα παρά μόνο μία φράση γεμάτη ειρωνεία. Αφορμή για την τοποθέτησή μου, όπως ανέφερα και προηγουμένως, μου έδωσε η συνέντευξη μίας υπουργού της κυβερνήσεως στην εφημερίδα “Καθημερινή” από την οποία σταχυολογώ για να αντιληφθείτε το όλο πνεύμα της “Νέας Αριστεράς” που θέλει να αλλάξει την Ιστορία τις παρακάτω φράσεις:

«Τα σχολικά βιβλία της Ιστορίας πρέπει να αλλάξουν… Στην Ελλάδα εθνική ιστορία θεωρείται ό,τι κάποιοι έχουν επιβάλλει …»

«Για παράδειγμα, η Μικρασιατική Καταστροφή είναι ένα μεγάλο εθνικό γεγονός. Όμως δεν συνέβη επειδή οι Έλληνες είναι Έλληνες με μια συγκεκριμένη μοίρα, αλλά είναι μεγάλο εθνικό γεγονός επειδή το προσφυγικό είναι μεγάλο ζήτημα στην ανθρώπινη ιστορία…».

«Ο εθνικιστής έχει την άποψη, τη μανία ότι τα κατορθώματα του έθνους του είναι εθνική ιδιομορφία…»

Η απάντησή μου στα όσα παραπάνω αναφέρθηκαν είναι ότι η Μικρασιατική καταστροφή επί παραδείγματι δεν έχει την ελάχιστη σχέση με το λεγόμενο από τους “αντιρατσιστές” προσφυγικό ζήτημα αλλά πρόκειται για ένα τραγικό για το έθνος μας περιστατικό, για έναν ξεριζωμό επειδή ακριβώς και μόνο αυτοί οι οποίοι κατοικούσαν στις σκλαβωμένες σήμερα πατρίδες του ελληνισμού ήταν Έλληνες. Η άποψη πάλι ότι τα κατορθώματα του Έθνους μας δεν είναι “εθνική ιδιομορφία” της Ελληνικής Φυλής, στερείται της οποιασδήποτε λογικής. Ας μας πουν οι φωστήρες της “Νέας Αριστεράς” ποιος λαός έχει Παρθενώνα, ποιος λαός διαθέτει έναν Πλάτωνα, έναν Αριστοτέλη, έναν Ηράκλειτο;

Ο ΚΟΡΔΑΤΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ “ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ”

Ισχυρίζονται ακόμη ότι η Εθνική Επανάσταση του 1821 ήταν απλά μία επανάσταση η οποία πρέπει να ενταχθεί στα πλαίσια των… Ευρωπαϊκών επαναστάσεων του 19ου αιώνος. Απάντηση σε αυτό δίνει ο ίδιος ο πατέρας της λεγόμενης αριστεράς ιστορικής σκέψεως, ο κομμουνιστής Γιάννης Κορδάτος, ο οποίος στον πρόλογο της «Μεγάλης Ιστορίας της Ελλάδος» το 1957 γράφει: «Η Ελληνική Επανάσταση του 1821 είναι ένας μεγάλος σταθμός, όχι μόνο της νεοελληνικής ιστορίας, αλλά και της Ευρωπαϊκής. Ο εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας των προγόνων μας από την μία μεριά έδειξε την ζωτικότητα της νεοελληνικής φυλής και από την άλλη το ξεχαρβάλωμα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας».

Επίσης πάλι ο Κορδάτος στο 21 (κεφάλαιο ΞΑ «το αγροτικό ζήτημα») τονίζει: «…δεν πρέπει να βλέπουμε την Ελληνική επανάσταση σαν κίνημα πολιτικοκοινωνικό, κι ούτε με σημερινά ιδεολογικά κριτήρια να ερμηνεύουμε ορισμένα γεγονότα του 21. Η επαναστατημένη Ελλάδα του 1821, δεν ήταν η Ρωσία του 1917! Εν ονόματι του αριστερισμού δεν πρέπει να γίνεται παραποίηση της ιστορίας».

Όμως την πλέον αποστομωτική απάντηση δίνει ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της Επαναστάσεως του 1821, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ο Γέρος του Μωριά, ο οποίος είχε πει: “Η Επανάστασις η ιδική μας δεν ομοιάζει με καμμίαν, από όσας γίνονται σήμερον εις την Ευρώπην. Της Ευρώπης οι επαναστάσεις εναντίον των διοικήσεών των είναι εμφύλιοι πόλεμοι. Ο ιδικός μας πόλεμος ήταν ο πλέον δίκαιος, ήταν Έθνος με άλλο Έθνος, ήταν με ένα λαό…”

Η “Νέα Αριστερά” μέσα στα πλαίσια του νέου διεθνισμού της εποχής της παγκοσμιοποίησης θέλει να διαγράψει την εθνική μνήμη και σε πρώτο στάδιο επιδιώκει με την αλλαγή των σχολικών βιβλίων της Ιστορίας να διαστρεβλώσει βάναυσα την εθνική μνήμη. Δίνεται μια μάχη σε επίπεδο παγκόσμιο. Θέλουν οι εξουσιαστές της ανθρωπότητος να καταστρέψουν τα έθνη, τις πατρίδες, να μετατρέψουν τους λαούς σε μία αγέλη χωρίς πρόσωπο, χωρίς ψυχή!

Τα σχέδιά τους θα αποτύχουν. Οι Πατρίδες θα νικήσουν.