Η βρετανική εισαγγελία αποφάσισε σήμερα, ελλείψει επαρκών στοιχείων, να σταματήσει κάθε δίωξη για το σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών, το οποίο είχε οδηγήσει το 2011 στο κλείσιμο της εφημερίδας ταμπλόιντ News of the World.

 

Οι υπηρεσίες της Γενικής Εισαγγελίας (CPS) "εξέτασαν λεπτομερώς τους πλήρεις φακέλους που έλαβαν από την αστυνομία για την ευθύνη της News Group Newspapers (σ.σ. ανήκει στο βρετανικό τμήμα της News Corp) και δέκα δημοσιογράφων της Mirror Group Newspapers για τις φερόμενες τηλεφωνικές υποκλοπές", δήλωσε η Άλισον Σόντερς του CPS.

"Έπειτα από εμπεριστατωμένη ανάλυση, αποφασίσαμε ότι δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία που να παρέχουν μια ρεαλιστική προοπτική καταδίκης και ως εκ τούτου δεν θα αναληφθεί πλέον οιαδήποτε δράση σε αυτές τις υποθέσεις", πρόσθεσε.

"Οι αποφάσεις αυτές θέτουν τέρμα στις έρευνες της εισαγγελίας για την υπόθεση αυτή των τηλεφωνικών υποκλοπών", είπε ακόμη.

"Όπως έχω πει από την αρχή της έρευνας πριν από τρία χρόνια, δεν έχω ακούσει ποτέ παράνομα μια τηλεφωνική συνδιάλεξη και δεν έχω ποτέ πει σε κανέναν να το πράξει", ανέφερε σήμερα στο Twitter ο Πιρς Μόργκαν, πρώην διευθυντής της Daily Mirror, ένας από δέκα δημοσιογράφους που διώκονταν.

Στα τρία χρόνια που διήρκησε η έρευνα για το σκάνδαλο αυτό, η βρετανική εισαγγελία άσκησε 12 διώξεις και εξασφάλισε εννέα καταδίκες, ανάμεσά τους και του Άντι Κόλσον, πρώην διευθυντή της News of the World, της ταμπλόιντ που βρέθηκε στο επίκεντρο του σκανδάλου.

Πρώην σύμβουλος επικοινωνίας του βρετανού πρωθυπουργού Ντέιβιντ Κάμερον, ο Άντι Κόλσον καταδικάστηκε σε φυλάκιση 18 μηνών τον Ιούλιο του 2014.
Αντίθετα, η πρώην "βασίλισσα των ταμπλόιντ", η Ρεμπέκα Μπρουκς, που ήταν διευθύντρια του βρετανικού κλάδου του ομίλου του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοκ από το 2009 έως το 2011 και επίσης προσκείμενη στον Ντέιβιντ Κάμερον, αθωώθηκε.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου, ούτε ένα χρόνο μετά την αθώωσή της, η Μπρουκς ανέλαβε και πάλι τα ηνία της News Corp.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ