Για το τόσο σημαντικό ζήτημα της παροχής απίστευτα πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με τους S 300 αντί να απαντήσει το…
Υπουργείο Άμυνας, απάντησε το ΓΕΑ.

Για μια ακόμη φορά, και μάλιστα σε μια σαφώς εχθρική κίνηση ενάντια στην Ρωσία -να σημειώσουμε ότι δεν είναι η μοναδική- ο ΥΕΘΑ Π.Καμμένος και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κρύβονται πίσω από τα Επιτελεία.

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, το γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ) διαψεύδει κατηγορηματικά ως «παντελώς ανυπόστατα» δημοσιεύματα σε μερίδα ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης. Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Τα δημοσιεύματα σε μερίδα ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης, που αποδίδονται σε τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters και αφορούν σε εκπαίδευση μαχητικών αεροσκαφών ξένης χώρας στην αντιμετώπιση του ελληνικού αντιαεροπορικού συστήματος S-300, κρίνονται παντελώς ανυπόστατα.

»Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας διευκρινίζει ότι: Ουδέποτε πραγματοποιήθηκε τέτοιου είδους εκπαίδευση με οποιαδήποτε τρίτη χώρα. Πάγια και συνεχής πρακτική της Πολεμικής Αεροπορίας είναι να μην αποκαλύπτει ευαίσθητες επιχειρησιακές δυνατότητες και δεδομένα».

Από την άλλη μεριά η κυβέρνηση φοβάται να αμφισβητήσει το Reuters !!!

Σειρά μέσων και αναλυτών επισημαίνουν ότι “όπως είναι γραμμένη, αφορά δημοσιεύματα στην Ελλάδα τα οποία χαρακτηρίζει ανυπόστατα, ενώ όσον αφορά το τηλεγράφημα – αφορμή, περιορίζεται να αναφέρει «που αποδίδονται σε τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters». Δηλαδή προχώρησαν στην έκδοσή της, προφανώς με όλες τις απαραίτητες και προβλεπόμενες εγκρίσεις προ της αποδέσμευσης, χωρίς να διασταυρώσει πρώτα εάν υπάρχει ή όχι σχετικό τηλεγράφημα; Στο τέλος θα πιστέψουμε ότι επελέγη η συγκεκριμένη διατύπωση, ώστε η διάψευση να μην αφορά τυπικά το Reuters αλλά «μερίδα ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης», γενικώς και αορίστως, που τους τσουβαλιάζει όλους…”.

Μήπως τελικά η κυβέρνηση προχώρησε, βάζοντας το ΓΕΑ να γράψει την συγκεκριμένη ανακοίνωση, σε μια επικοινωνιακή κίνηση για το εσωτερικό, φοβούμενη ότι η ευθεία σύγκρουση με το Reuters θα οδηγούσε σε ακόμη μεγαλύτερες αποκαλύψεις;

ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ