Η νομοθεσία στην Ελλάδα προστατεύει το έγκλημα. Προστατεύει τους φονιάδες των πολιτών, τους κλέφτες που παραβιάζουν το σπίτι σου με την απειλή όπλων κλπ…

Δεν ξέρω βέβαια τι ακριβώς είχε υπόψη του ο νομοθέτης, αλλά σίγουρα αυτή η νομοθεσία ούτε δίκαιη είναι, ούτε χριστιανική είναι, αλλά ούτε και φιλάνθρωπη είναι.

Ο κλέφτης έχει το δικαίωμα να μπει στο σπίτι σου, να σε κλέψει, να σου ασκήσει σωματική βία κτλ., ενώ ο πολίτης δεν έχει το δικαίωμα να αμυνθεί και να του αφαιρέσει τη ζωή. Μπορεί βέβαια να έχει ελαφρυντικά αλλά κανονικά η νομοθεσία θα έπρεπε να δίνει το δικαίωμα στον πολίτη να προστατεύσει το σπίτι του, την οικογένειά του, ή ακόμη να αφαιρέσει τη ζωή σ’ αυτόν που θα παραβιάσει το σπίτι του.

Ως άνθρωπος πιστεύω στην πρόληψη. Μια σωστή κοινωνία πρέπει αυτά τα φαινόμενα να τα προλαβαίνει πριν καν γεννηθούν.

Μια σωστή κοινωνία φροντίζει να έχει νόμους που να είναι ίσοι με όλους και να τηρούνται.

Να διαμορφώνει σωστούς πολίτες, με αξίες, με ιδανικά, με οράματα υγιή.

Μια ιδανική κοινωνία κινητοποιεί όλους τους μηχανισμούς εκείνους που βοηθούν και συμβάλουν σε μια πιο ανθρώπινη και ευνομούμενη κοινωνία, όπως η ενίσχυση των θεσμών, η στήριξη της Εκκλησίας, καλλιέργεια σωστών προτύπων και ιδανικών κλπ.

Η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να προστατεύει τη ζωή και την οικογενειακή ασφάλεια των πολιτών της.

Όλα αυτά όμως μοιάζουν με ουτοπία για τη σημερινή κοινωνία και πολύ περισσότερο τα τελευταία χρόνια, όπου η χώρα στενάζει κάτω από το φασισμό των ντόπιων και ξένων συμφερόντων. Το κράτος έχει διαλυθεί, η αστυνομία επίσης, η εγκληματικότητα αυξήθηκε. Όλες οι ύαινες ξεχύθηκαν για να ρημάξουν τα θύματά τους.

Η νομοθεσία έχει μπερδέψει τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις, τον ανθρωπισμό και τις ορολογίες. Και σε τελική ανάλυση, με ποιο δικαίωμα παραβιάζεται ο προσωπική ζωή και ασφάλεια των πολιτών μέσα στο ίδιο τους το σπίτι; Ο ίδιος ο νόμος οπλίζει τη ληστρική διάθεση των ληστών και των εγκληματιών. Κι αυτό γιατί δεν υπάρχουν συνέπειες. Οι συνέπειες του νόμου εφαρμόζονται όταν ο πολίτης διεκδικεί τα δικαιώματά του και γίνεται ενοχλητικός για την πολιτεία. Ενώ οι παράνομοι κάποια στιγμή θα συλληφθούν, θα περάσουν κάποια χρόνια στη φυλακή, και βέβαια είναι γνωστό το καθεστώς που επικρατεί στις φυλακές με τις άδειες. Και σχετικά σύντομα θα είναι πάλι έξω για να δράσουν ανενόχλητοι με τις ευλογίες της ίδιας της πολιτείας και φυσικά με τις ευλογίες και τις δικές μας γιατί εμείς με τη ψήφο μας δημιουργούμε την πολιτεία.

Το να μπει κάποιος στο σπίτι σου είναι ή δεν είναι εισβολή και παραβίαση του προσωπικού μας χώρου;

Η εισβολή μιας χώρας σε άλλη χώρα, σημαίνει αυτόματα εισβολή και καταπάτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της αμυνόμενης χώρας, και κατά συνέπεια αντιμετωπίζεται με την ένοπλη αντιμετώπιση των επιτιθέμενων.

Ο νόμος, γραπτός και άγραφος, δίνει το δικαίωμα στο βοσκό να σκοτώσει τον λύκο που θα επιτεθεί στο κοπάδι του. Το ίδιο όταν η αλεπού θα επιτεθεί στο κοτέτσι κλπ.

Ο νόμος όμως δε μας δίνει το ίδιο δικαίωμα ενάντια στον ληστή ή στον εγκληματία που θα παραβιάσει τον προσωπικό μας χώρο, το σπίτι μας, και συνήθως όχι μόνο κλέβουν αλλά και βιαιοπραγούν.

Στην Παλαιά Διαθήκη, στο κεφάλαιο 22,1-3 της Εξόδου, αναφέρει ότι «Αν ο κλέφτης συλληφθεί απ’ αυτοφώρω να κλέβει, θα εκτελείται επί τόπου, κι εκείνος που θα τον σκοτώσει δεν θα φέρει καμία ευθύνη για το φόνο του. Αν όμως ο φόνος διαπραχθεί αφού ξημερώσει η επόμενη μέρα, τότε αυτός που φονεύει είναι ένοχος για το φόνο».

Ο Μωσαϊκός νόμος είναι πολύ πιο δίκαιος απ’ ότι η ποινική νομοθεσία. Ο Κύριος με τη διδασκαλία και το έργο του τον διόρθωσε, αλλά δεν σημαίνει ότι τον κατήργησε. Ο Μωσαϊκός νόμος μπορεί να τιμωρούσε τη μοιχεία με θάνατο και σωστά ο Κύριος συγχώρεσε τη μοιχαλίδα, αλλά αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση να έχουν οι καταπατητές του προσωπικού μας χώρου απεριόριστα δικαιώματα εις βάρος μας.

Ο Κύριος διορθώνει το Μωσαϊκό νόμο, αλλά προϋποθέτει και μια πιο ανθρώπινη κοινωνία, έτσι ώστε τέτοια φαινόμενα να είναι λίγα και να περνούν απαρατήρητα. Όταν όμως το έγκλημα γίνεται αχαλίνωτο, όπως στη σημερινή μας κοινωνία, η εφαρμογή ορισμένων διατάξεων από το Μωσαϊκό νόμο είναι απαραίτητη.

ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΘΕΟ ΓΙΑ ΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΝΕΙ Σ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ…

ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΖΟΥΓΚΛΑ

ΟΠΟΤΕ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ.

Διαβάστε τους κανόνες σχολιασμού Άρθρων: Μείνετε στο θέμα του άρθρου.
Αποφύγετε προσωπικές επιθέσεις, ύβρεις και προκλητικές εκφράσεις.